Ouder informatie

Wat is scouting?
Scouting is de grootste jeugd- en jongerenorganisatie van Nederland. Een plek waar kinderen spelenderwijs kennis maken met de wereld en waar ze samen wel anderen een leerzame ontwikkeling mee maken.

Scouting Haagse Beemden
Onze scoutinggroep is opgericht in 1980, in de toen nog kersverse wijk Haagse Beemden. we zijn met onze groep altijd gegaan voor een open uiterlijk met een lage drempel, bij ons staan wij bijvoorbeeld niet elke week met de blouse in de broek. Iedereen mag zichzelf zijn en wij zorgen er in onze opkomsten ook voor dat iedereen met elkaar moet samenwerken.

Ouderparticipatie
De ouders zijn naast onze vrijwilligers onze grootse hulp bij klusdagen, hierbij wordt groot onderhoud gepleegd en wordt het gebouw grondig schoongemaakt Buiten de klusdagen hebben we ook ouders nodig om te ondersteunen bij bijvoorbeeld groepsactiviteiten,

Handige tips!

Inschrijven: