Contributie

Ieder lid van Scouting Haagse Beemden betaalt evenveel contributie. De contributie wordt gebruikt voor o.a. de aanschaf van materialen, lidmaatschap aan Scouting Nederland, diverse activiteiten, logeerweekend(en), kampbijdrage, e.d. Voor het seizoen 2022/2023 is de contributie voor ieder lid € 45,00 per kwartaal.
Na de driekijk-opkomsten“, waarbij je vrij mocht kennismaken met de groep, start de contributie.

Voor de ingangsdatum van de contributie geldt het volgende:

• Start de eerste échte opkomst vóór de 16e van de maand, dan start de contributie op de 1e van de maand;
  • Start de eerste échte opkomst op of ná de 16e van de maand, dan start de contributie op de 1e van de volgende maand.

Automatisch incasso

Wij werken met een automatisch incasso, dit betekend dat er ieder kwartaal (4 keer per jaar) het bedrag van €45,00 wordt afgeschreven per lid
vanaf het rekening nummer dat is ingevuld op het inschrijfformulier.

Beëindiging van het lidmaatschap

Om uiteenlopende redenen is het mogelijk dat u het lidmaatschap wilt beëindigen. Gelieve dit voortijdig (minimaal 1 maand van te voren) aan de leiding en ons secretariaat te melden (via mail of schriftelijk). Scouting Haagse Beemden hanteert een opzegtermijn van 1 maand, waarbij het uitgangspunt is dat u altijd per 1e van de maand kunt opzeggen. Dus indien u per 14 april wilt opzeggen zegt u per 1 mei het lidmaatschap op en bent u nog contributie verschuldigd over de maand mei. Per 1 juni is het lidmaatschap dan beëindigd.