Stam 18-25

Opkomsttijd

Zaterdagavond: 20:00 – 23:00 uur
Wisselende tijden en datums.

De Junior stam draait om de week op de zaterdagavond. Het kan voor komen dat de opkomst op een wissende datum en tijdstip plaatsvindt.

De SUPERR stam maakt elk jaar een planning met de data van opkomsten.

Hoe ver ga jij?

Kijk hoever jij komt in je leven, je hebt veel geleerd in al die jaren. En zeker als je lang op Scouting hebt gezeten. Leiderschap, samenwerken, organiseren dat zijn de eigenschappen die je gaat gebruiken en verder ontwikkelen bij de stam. Jij haalt alles er uit wat er in zit, organiseer een event of doe juist datgene waar je moeite mee had. We combineren alles wat we al weten en hebben geleerd, plus nog alles wat we samen kunnen doen, ga op avontuur naar je volgende uitdaging.

Junior Stam

Vrij van (bege)leiding gaat deze groep van 18 tot 25 jaar zelfstandig activiteiten organiseren. Lasergamen in eigen gebouw, een Escaperoom doen of juist zelf maken en bij elk feest zijn zij van de partij. Ook is deze hulpvaardige Junior Stam in de Bredase binnenstad te vinden. Waar zij op één van de mooiste plekken van de stad, het Begijnhof (sinds 1267) helpen bij evenementen of de opbouw van de Kerststal.

Aan het einde van het scoutingseizoen gaat de Junior stam ook op zomerkamp, dit kan een week of midweek zijn. Zij vermaken zichzelf met de leukste activiteiten en zetten de stad op stelten.

S.U.P.E.R.R Stam

De S.U.P.E.R.R-Stam staat voor: Super Unieke Perfecte Enthousiaste Regelrechte Ramp-Stam. Al sinds 1999 actief! Vanaf je 23e levensjaar ben je hier al welkom. Bierproeverij, culinaire hoogstandjes, paintballen en excursies gaan zij niet uit de weg. ze bepalen zelf wel wanneer ze willen draaien, want als ze het doen doen ze het goed.

Het zomerkamp van de S.U.P.E.R.R Stam variëert van extréém primitief tot overweldigende luxe.

Leiding team

Leiding? Dat bepalen we zelf wel!